Josh is Gone

termer
termer
Apr 03, 2019
(more info)
Joshau Montague, aka JoshTheJosher has officially left VidLii.

Note: I do not condone messing with anyone who's left VidLii, and I have no personal ill will against Josh.

Josh's Goodbye video (mirror)
https://www.vidlii.com/watch?v=_nw6Pgywg2q
More From: termer
Related Videos
31 ratings
764 views
Want to add this video to your favorites?
Sign in to VidLii now!
Want to add this video to your playlists?
Sign in to VidLii now!
Want to add flag this video?
Sign in to VidLii now!
Video Responses (0) Sign in to make a video response
This video doesn't have any video responses!
Text Comments (31) Sign in to post a comment
Homicide (2 years ago)
Homicide
10
This community is like an abusive relationship. It's horrible but no one can leave it, no one can have enough. It's also like a test.. those who can take the shit are the ones who stay.
termer (2 years ago)
termer
9
@hunter0one Ever wonder why 4chan's culture and influence is so strong? The same reason why VidLii has such a tight-knit community.
MindL0ckRX (3 weeks ago)
MindL0ckRX
1
I can see why people were leaving VidLii because of the whole Ali thing since he was a ban-happy bitch and disrespected users but leaving because of like 1 or 2 toxic people? Damn dude. There is gonna be toxic people everywhere, you can't browse social media without seeing at least 1 toxic post. Just take the criticism and move on.
Xwyrick (1 month ago)
Xwyrick
0
now hes gone from youtube no opinion
SnoopRamen (3 months ago)
SnoopRamen
0
damn :(
DeadYTYoshiAcc2 (4 months ago)
DeadYTYoshiAcc2
0
I only knew who Josh is in the video. Meh, I just comment on good videos and weird and anime videos that are good. Don't really care about Toxic people on internet since this isn't real life. So yeah, also I liked this video site since I liked the old Youtube look and it was so simple than the Youtube now since Youtube has changed a lot for good and bad though.
parsley55 (9 months ago)
parsley55
0
NO
Shizuka (1 year ago)
Shizuka
0
I honestly think he should have stayed and dealt with the criticism. I was tested today, and I will stay no matter what. Though I overreacted, but I learned from my mistakes. I think the site is a good site. I think you should have friends that will test you instead of coddle you. If they coddle you, you'll never learn.
Baptistia (1 year ago)
Baptistia
0
@Shizuka I miss Josh
Gosamaru (1 year ago)
Gosamaru
2
I can see leaving because of the Ali purge (because Ali was a ban happy asshole), but leaving because of toxic users? There's gonna be toxic users everywhere. Just take the criticism and move on and ignore the trolls. Don't leave because people are criticizing you.
termer (1 year ago)
termer
1
@Gosamaru Exactly
Flowey (2 years ago)
Flowey
0
hey wait, who's josh?
termer (2 years ago)
termer
0
@Flowey JoshTheJosher, he was a dude who was known for reaction videos and a snowflakey personality.
Flowey (2 years ago)
Flowey
0
@termer oh
WACV (2 years ago)
WACV
2
I really love this video, Termer. Between this video and Mal's, it shows how incompetent this dumbass is. You all were right. But, let's all be honest here. He will be back. But, you guys are right. This community is awesome and i have had the most fun in it. Like the core community. Just to name a few, you, HeXa, Mal, Sudeurion, CL21 and others. The other spergs don't count.
Show all 6 replies
termer (2 years ago)
termer
1
@WACV Hell yeah!
WACV (2 years ago)
WACV
1
@termer yep. I am so happy to come back.
DeadMemeFrog (2 years ago)
DeadMemeFrog
1
josh called me a cuck for me wanting proof that one of his friends didn't report metro. lmfao
termer (2 years ago)
termer
1
@MemeFrog29 Hahaha
Onichan907MK2 (2 years ago)
Onichan907MK2
5
I don't know much about him, I never watched any of his videos.
Idontcare (2 years ago)
Idontcare
-3
Also it’s kinda hypocritical that you guys got on josh for making videos on Tmossboss when a decent amount of you guys heck some of you guys actually got on the discord servers he was in to take screenshots of what he said and use that against him I mean that complaint goes both ways and yes he did overreact he did lose his mother recently and yes it’s true that none of you mentioned it the least you could do was wait a little while longer so he’d be in a better state of mind look I’m not saying who is wrong or right here just this entire situation was just unneeded it didn’t need to exculate to this extent that’s all I’m saying
termer (2 years ago)
termer
6
@Idontcare I don't see getting in his Discord to take screenshots as hypocritical, as it was not with the same intent as the people who made TMossBoss videos, and was not at all to the tier of making multiple videos about the guy and making back and forth responses to him.
Idontcare (2 years ago)
Idontcare
0
Look can someone explain this situation a bit better to me cause I want to know both sides of the story so cause all I’m getting so far is that you guys picked on josh cause you hated his content
jakcpearrow (2 years ago)
jakcpearrow
0
Who's Josh?
Show all 3 replies
jakcpearrow (2 years ago)
jakcpearrow
0
@termer I know who you meant, I'm just asking who is that?
termer (2 years ago)
termer
2
@jakcpearrow He's a dude who originally made reaction videos, then went on to make I guess commentary-type videos. He was made fun of from the beginning, but it only increased as he acted more and more sensitive. It hit its climax when this video was released.
Scumbag (2 years ago)
Scumbag
5
I eat ass
Ent (2 years ago)
Ent
2
1 2 3 Next
Sign up for a free account, or sign in to post a comment.
Date: Apr 03, 2019 Views: 764 Ratings: 31
Time: Comments: 31 Favorites: 8