VidLii
Upload
60245
60245's Channel
 
Profile
Channel Views:
563
Total Upload Views:
1,463
Age:
25
Joined:
Oct 26, 2018
Subscribers:
25
NIE JESTEM PRAWDZIWYM Ok1wwa.
a to jego kanał:
https://www.youtube.com/user/ok1wwaPowrot
Country:
Poland
Recent Activity
60245 commented on a video (2 weeks ago)
Ojciec Mrzywca wraca z poszukiwania...
@Arnisch1488 jebać cie cwelu i twoją matke co na raka zdechła haha XD obciągaj mrzywcowi tą pizde cwelu
60245 commented on a video (1 month ago)
Ojciec Mrzywca wraca z poszukiwania...
@Arnisch1488 jebać ci matke cwelu i twojego pana robaku. mrzywiec to kurwa, taka sama jak i ty XDDDDD ssij kutasa robaku.
60245 became friends with KexxuPoland (1 month ago)
60245 commented on a video (1 year ago)
KONONOWICZ W RAJU
POLAKI ROBAKI
60245 became friends with zxcvbnm (1 year ago)
Channel Comments (20)
Murzyniec
Murzyniec (5 years ago) >sugerowane, że mrzywiec ma mózg xDDDD
60245
60245 (5 years ago) @Mrzywiec póki co to twój ojciec cię zaciągał do kąpieli a potem do spania, są na to dowody kurwo i opublikował je właśnie twój ojciec xD
PS. Któryś raz z kolei nazwania mnie "noobkiem" mimo, że w opisie masz "n00b: Nadużywa wyrażeń: "żal.pl", "ty noobie!!"...", hipokryża hes bin detekted xD
Mrzywiec
Mrzywiec (5 years ago) a ja tobie zycze zeby ci dynia chuja ujebala i czestych kapieli z tatą ty noobku jebany!
60245
60245 (5 years ago) @Kacpir dziena mordo, będę jebałtę kurwę.
Kacpir
Kacpir (5 years ago) props za jebanie mrzywca na łeb go tam upierdalaj karalucha jebanego pozdro!
OjciecMrzywca
OjciecMrzywca (5 years ago) @Mrzywiec Ja ci nie będę powtarzał mówię, kładź się spać i ii... kąpać się! I w tej chwili!
OjciecMrzywca
OjciecMrzywca (5 years ago) Przepraszam za mojego popierdolonego syna, jeszcze raz sprzedam mu lepę w ryj dla zasady.
Mzrywiec
Mzrywiec (5 years ago) @Mrzywiec MRZYWIEC TY PIERDOLONY ZDRAJCO ODBLOKUJ MNIE KURWO JEBANA!
Mrzywiec
Mrzywiec (5 years ago) sama jestes podroba jebana,twoj stary sposcil sie na fekalia i tak powstales a i tak po za tym jebac gotika i ciebie przy okazji!!
Mrzywiec
Mrzywiec (5 years ago) trzym ryj kurwisku jebany!!!jebac ci starego analnie hahah!!!
Prev 1 2
Please log in to post a comment!