Why HeXa Is a Really Bad Content Creator | DaxIsAwesome

Yeah...Here's the proof . Like it or not bruh .

Anyway if you're not a mindless sheep hit that 5 star button and subscribe for...more... C O N T E N T ! ! !

Game : Super Smash Bros Crusade
More From: DaxIsAwesome
Related Videos
30 ratings
284 views
Want to add this video to your favorites?
Sign in to VidLii now!
Want to add this video to your playlists?
Sign in to VidLii now!
Want to add flag this video?
Sign in to VidLii now!
Video Responses (1) Sign in to make a video response
Text Comments (12) Sign in to post a comment
Mal (1 year ago)
Mal
11
Implying he has viewers
TheWalkieTalkies (1 year ago)
TheWalkieTalkies
8
that intro is generic YouTube gamer garbage lul
kanga (1 year ago)
kanga
0
WHADDUP YOU PIRATES?
ZEd3K (1 year ago)
ZEd3K
4
i rated this 5 stars because hexa is a ass eating faggot who ate all the ass in africa and drove the continent into starvation due to a lack of ass to eat
TheWalkieTalkies (1 year ago)
TheWalkieTalkies
5
>implying your "content" is any better
Show all 5 replies
TheWalkieTalkies (1 year ago)
TheWalkieTalkies
5
never said he created it, lol. leafy popularized the genre you dipshit
DaxIsAwesome (1 year ago)
DaxIsAwesome
-11
L E A F Y < D A X
TheWalkieTalkies (1 year ago)
TheWalkieTalkies
8
that intro is generic YouTube gamer garbage lul
Show all 7 replies
TheWalkieTalkies (1 year ago)
TheWalkieTalkies
2
@ROBLOXVIP735

just because he's not on vidlii doesn't mean it's not a generic ripoff
ROBLOXVIP735 (1 year ago)
ROBLOXVIP735
0
@PaleSlavicMan According to Dax, not really.
keasbeynights (1 year ago)
keasbeynights
4
is this a shitty leafy clone
also stop listening to panda it's a shit song thanks
Show all 8 replies
keasbeynights (1 year ago)
keasbeynights
3
@ROBLOXVIP735 it literally looks like the description ends after "C O N T E N T ! ! !"
ROBLOXVIP735 (1 year ago)
ROBLOXVIP735
-1
Always a good idea to check it anyways. Plus, pretty sure that ... means more content in the description but I might be wrong on that.
spodermen2 (1 year ago)
spodermen2
2
this has to be a joke.
Show all 3 replies
spodermen2 (1 year ago)
spodermen2
-1
so it is a joke
alright lol
DaxIsAwesome (1 year ago)
DaxIsAwesome
-7
joke / criticism ?
somewhere around those lines
XxxINVALIDxxX (1 year ago)
XxxINVALIDxxX
5
Shut up Dutch
DaxIsAwesome (1 year ago)
DaxIsAwesome
-5
no Dutch here
XxxINVALIDxxX (1 year ago)
XxxINVALIDxxX
4
Nice shill buddy, I know a Dutch when I see one and you're clearly one. Jew!
retropooper (1 year ago)
retropooper
1
is this a younger version of gloomy house?
DaxIsAwesome (1 year ago)
DaxIsAwesome
-4
idk who the fuck he is
Mal (1 year ago)
Mal
7
The irony levels are off the charts
Mal (1 year ago)
Mal
2
Oh boy
KnotSnappy (1 year ago)
KnotSnappy
5
pls make one about how bad I am so your viewers will finally kill me
Show all 4 replies
KnotSnappy (1 year ago)
KnotSnappy
3
@DaxIsAwesome you only have two videos but have a higher view rate than I do so...
DaxIsAwesome (1 year ago)
DaxIsAwesome
-3
@KnotSnappy the only reason i will be relevant on here is because I have the balls to confront everyone and I talk only about VidLii , thing that...isn't done a lot here . I'm still somehow a crafting lord ripoff tho .
ROBLOXVIP735 (1 year ago)
ROBLOXVIP735
3
Er, if you do not mind me asking, WHY is this still uploading?
Show all 9 replies
ROBLOXVIP735 (1 year ago)
ROBLOXVIP735
2
@Darkscythe Not 15. It's not a default option and it will take a bit to fine tune it to 360P.
DaxIsAwesome (1 year ago)
DaxIsAwesome
-1
@Darkscythe idk what version your talkin about . But 15 doesnt
Sign up for a free account, or sign in to post a comment.
Date: Feb 26, 2018 Views: 284 Ratings: 30
Time: Comments: 12 Favorites: 1