VidLii
RealMasterpieces
Plush movies and Spongebob clips
RealMasterpieces's Channel
 
Profile
Name:
Max Fromrealmasterpieces
Channel Views:
201
Total Upload Views:
1,233
Joined:
Aug 25, 2018
Last Visit Date:
11 months ago
Subscribers:
15
Subscriptions:
9
A half Italian kid from New York that plays with plushies in front of a camera to entertain people
Country:
United States
Occupation:
Middle schooler
Schools:
Lmfao VidLii actually put this as a faeture
Interests:
Movies, acting, video games, Nintendo & Super Mario, Star Wars, drawing, cartoons, animation, video creating, books
Movies:
Star Wars, Spongebob and Drake and Josh (if those even count lmao)
Music:
idk what to write here
Books:
idk what to write here
Channel Comments
OompaLoompa
OompaLoompa (8 months ago) rampage
RealMasterpieces
RealMasterpieces (1 year ago) @iamqqqqqqq Thanks bro, I hope you have a nice day, too! Cheers from Florida!
iamqqqqqqq
iamqqqqqqq (1 year ago) Have a nice day; cheers from Ontario, Canada
TheVideoGamer64
TheVideoGamer64 (1 year ago) Yep. :)
RealMasterpieces
RealMasterpieces (1 year ago) @TheVideoGamer64 Oh, ok. That's what I thought.
TheVideoGamer64
TheVideoGamer64 (1 year ago) You're welcome and that's good. I'm doing good as well, just chilling. This is PlayStation4Gamer64's other channel by the way. This channel and PlayStation4Gamer64 are the only channels I use now.
RealMasterpieces
RealMasterpieces (1 year ago) @PlayStation4Gamer64 Thanks, I'm good! How are you?
MusicAndAntiques64
MusicAndAntiques64 (1 year ago) Hey welcome to VidLii. How are you?
RealMasterpieces
RealMasterpieces (1 year ago) @Misterguy Thanks bro! :D
Ent
Ent (1 year ago) Welcome
1 2 Next
Please log in to post a comment!
Friends!
RealMasterpieces
RealMasterpieces
A half Italian kid from New York that plays with plushies in front of
Videos: 26
Video Views: 1,233
Subscribers: 15
Pharrell
Pharrell
No description...
Videos: 8
Video Views: 172
Subscribers: 3
Recent Activity
RealMasterpieces commented on a video (11 months ago)
Ace Ventura Pet Detective Einhorn i...
Interesting...you don't see too many movie clips on VidLii.
RealMasterpieces favorited a video (11 months ago)
RealMasterpieces commented on a video (11 months ago)
Cooking With Garfield Episode 2 Woo...
@Aksually Lol it's possible
RealMasterpieces commented on a video (11 months ago)
RealMasterpieces favorited a video (11 months ago)
shrek russian professional voice-ov...
Original: https://www.vidlii.com/watch?v=uEqdBUR1Hiq This is my first Russian video. I'm actually Russian, well XD