A small update was added to the the community guidelines, Please read it here.

Super mario 64 bloopers episode one Super rwj 33

(Had toreupload this 2-3 times because upload fail again Wtf)

This is the first episode of my super mario 64 bloopers series uyayayayay!

In this episode, rwj mario goes on misadventures and wastes his lives on paintings. I hoped u enjoy this one because this is currently the longest rwj vidlii video up to date!

This was an rwj and mario production

Lol
More From: RayWilliamJohnson
Related Videos
21 ratings
525 views
Want to add this video to your favorites?
Sign in to VidLii now!
Want to add this video to your playlists?
Sign in to VidLii now!
Want to add flag this video?
Sign in to VidLii now!
Video Responses (0) Sign in to make a video response
This video doesn't have any video responses!
Text Comments (13) Sign in to post a comment
RayWilliamJohnson (2 years ago)
RayWilliamJohnson
3
Dab and damn
lemon (2 years ago)
lemon
3
rwj always up to some shit
Doggo54321 (1 year ago)
Doggo54321
0
epix pwned l0lzies
AgentDoggo (1 year ago)
AgentDoggo
-1
Rock my Forum
EpicFails2007 (1 year ago)
EpicFails2007
-1
@UnistalsProto ro:ck my forU M SUCKS!!!!+
AgentDoggo (1 year ago)
AgentDoggo
1
@EpicFails2007 NO!!!!!111!
Gumbo (1 year ago)
Gumbo
-3
This looks like something that would be on vavr's channel
Show all 4 replies
EpicFails2007 (1 year ago)
EpicFails2007
0
Vavr sucks and ia gay Xd
jaztuz (1 year ago)
jaztuz
0
@Gumbo I never knew that VaVr invented shitposting.
apreese16 (1 year ago)
apreese16
-4
Just a tip, u probably had to re upload due to ur browser being bad. Switch to FireFox
ScottHallDottv (2 years ago)
ScottHallDottv
1
mario
RayWilliamJohnson (2 years ago)
RayWilliamJohnson
3
Dab and damn
lemon (2 years ago)
lemon
3
rwj always up to some shit
goomba (2 years ago)
goomba
2
dope vid i love mario 64 it pwns
Perry (2 years ago)
Perry
2
this was very funny and Awesome pleeas, make more
iamegnirc (2 years ago)
iamegnirc
0
mariomario1
RayWilliamJohnson (2 years ago)
RayWilliamJohnson
0
Ytp4life
SC (2 years ago)
SC
1
I'm The ScatRay Remix :-D
Ziad (2 years ago)
Ziad
1
epic gaming :)
RayWilliamJohnson (2 years ago)
RayWilliamJohnson
2
This will take a while to load because it is 10 minutes long and the original file is 720p 60fps lol
Show all 3 replies
RayWilliamJohnson (2 years ago)
RayWilliamJohnson
1
for some reason the video takes more than a second to load so you gotta act patient
RayWilliamJohnson (2 years ago)
RayWilliamJohnson
1
and youll be greeted by mario Lol
RayWilliamJohnson (2 years ago)
RayWilliamJohnson
1
Be sure to vote for this on the november contest https://www.vidlii.com/contest
RayWilliamJohnson (2 years ago)
RayWilliamJohnson
1
I doubt ill win this contest like last time but w/e
RayWilliamJohnson (2 years ago)
RayWilliamJohnson
1
2 votes tahsnk guys
Sign up for a free account, or sign in to post a comment.
Date: Nov 19, 2017 Views: 525 Ratings: 21
Time: Comments: 13 Favorites: 11