VL REVIEWS - @kanga

ugh...

channel - vidlii.com/user/kanga
More From: jeremyponnie1999
Related Videos
8 ratings
150 views
Want to add this video to your favorites?
Sign in to VidLii now!
Want to add this video to your playlists?
Sign in to VidLii now!
Want to add flag this video?
Sign in to VidLii now!
Video Responses (0) Sign in to make a video response
This video doesn't have any video responses!
Text Comments (10) Sign in to post a comment
Daniel7689 (12 months ago)
Daniel7689
3
Please quit VidLii. No one likes you, please fuck off MLP fag troll.
Daniel7689 (12 months ago)
Daniel7689
3
@lilponnie1999 Not even single person on Earth likes you. Please do favor for everyone and commit suicide.
Cali (9 months ago)
Cali
0
That shit in Imagen is Horrible seems drawn by a 5 year old boy
Tux (12 months ago)
Tux
0
What do you think about clopping?
jeremyponnie1999 (12 months ago)
jeremyponnie1999
0
@Tux it's fine, i accept u as you are! :)
Tux (11 months ago)
Tux
0
@lilponnie1999 finally a person who is more tolerant about my interests :^)
poopsniffer619 (12 months ago)
poopsniffer619
0
LOL GOOD SHIT B RAH
furrypornguy (12 months ago)
furrypornguy
0
text hug to 755 55
BuddyHoly1 (12 months ago)
BuddyHoly1
3
Fuck off!
jeremyponnie1999 (12 months ago)
jeremyponnie1999
-4
@BuddyHoly1 no u ;D
BuddyHoly1 (12 months ago)
BuddyHoly1
2
@lilponnie1999 I'm not the most hated user on Vidlii. No one wants you here! You are the waste of the Vidlii.
meta64 (12 months ago)
meta64
2
Do me! Do me!
jeremyponnie1999 (12 months ago)
jeremyponnie1999
-1
@meta64 no thats gay
furrypornguy (12 months ago)
furrypornguy
1
do a video on me please
Daniel7689 (12 months ago)
Daniel7689
3
Please quit VidLii. No one likes you, please fuck off MLP fag troll.
Show all 6 replies
jeremyponnie1999 (12 months ago)
jeremyponnie1999
-7
@Daniel7689 your making me depressed stop harrasing me!!!
Daniel7689 (12 months ago)
Daniel7689
2
@lilponnie1999 @KratosTheGodOfWar is 100% right, just give up on your shitty trolls. Either stop being troll and make actually good videos, or quit VidLii. The choice is yours.
MRZ (12 months ago)
MRZ
1
Bet you won't do a video on me.
jeremyponnie1999 (12 months ago)
jeremyponnie1999
-1
@MRZ i won't bc ur a nobody
MRZ (12 months ago)
MRZ
1
@lilponnie1999 That ain't it chief.
jeremyponnie1999 (12 months ago)
jeremyponnie1999
-2
@kanga xdDDD lmao u got rosted hard
Sign up for a free account, or sign in to post a comment.
Date: Oct 20, 2018 Views: 150 Ratings: 8
Time: Comments: 10 Favorites: 0